Yume Miru Kusuri Review/Recenze

10. prosince 2009 v 13:50 | Fingusa |  Visual Novels
Předmluva : Žádná Visuální Novela vás nedonutí si dát tolik otázek o životě. Podívejte se se mnou do normálního příběhu o lidech s reálnými problémy. Poznejte Yume Miru Kusuri ~ The Drug that makes you Dream ~

Příběh : Yume Miru Kusuri je VN vytvořená firmou v japonsku a celosvětově vydávaná a přeložená Peach Princess. Její hlavní podstatou je položit čtenáři otázky každodenních problémů, které mohou postihnout i vás. A musím uznat že se jí to daří. Základní problémy okolo kterých se VN točí jsou Šikana, Mezilidské vztahy a Drogová závislost. Uznejte že dnešní společnost má s těmito deficity skutečně problémy.

Hlavní postava je Kouhei Kagami, japonský student co má dokonalé hodnocení a extrémně nudný sociální život. Sám o sobě ví, že jeho život je transparentní a zbytečný. Jeho pohled na věc se ale změní v době, kdy se mu do života dostanou 3 dívky. Každá z nich má jiné problémy a ty jsou více depresivní, než jeho transparentní život. Kouhei se podle vašich voleb teoreticky zblíží s jednou z těchto dívek a snaží se jí pomoci v jejím problému. Díky tomu se Kouheiovi z nudného života stává kolotoč emocí. Dívky si rozebereme podrobněji pod článkem spolu s jejich obrázky.

Osobně je tato VN jedna z nejlepších z těch, které lze v Angličtině sehnat. Příběh je dokonale napsán a pokud v něm naleznete zalíbení, tak vás nepustí ( věřte mi první route jsem četl 10 hodin od prvního zapnutí dokud jsem nebyl ZNOVU násilně odebrán od PC ). Problémy jsou velmi dobře vysvětleny a donutí vás si dát otázku ... "Proč takové věci děláme?". Vážně je story nejsilnější část této VN a doporučuji ji pro každého kdo rád čte.

Grafika : Visuální stránka VN není její předností. Tím neříkám že je doslova špatná, ale kromě CG vážně DOSLOVA není na co koukat. Spritů postav je pro každou asi jen 5 a mnohokrát jsem viděl, že postavy měly vzhledem k dané situaci skutečně špatné sprity. Jde to vidět především v Mizuki route. V tuto chvíli si každopádně budu muset protiřečit. CGčka jsou dokonalá. Některé z CG jsou doopravdy EPICKÉ ( pár z nejlepších dám sem ).

Audio : Soundtrack je velmi vysoký nadprůměr. Dokonalé přizpívá k atmosféře děje. Každý route má tracky sám pro sebe a početní obsah je velice bohatý. Ty nejlepší tracky sem postnu, ale jako vždy kvalitu tracků poznáte pouze s příběhem. Škoda že není přítomen jakýkoliv song/track , který bych si dal do MP3 a poslouchal kdekoliv. Hlasy jsou velice kvalitní ač hlavní postava nemá dubing ( jako téměř vždy ). Zvuky jako takové jsou normální kvality.

Eroge : Jak je story zaměřené na reálnost, tak i erotika je spíše reálná. Hentai scény jsou určitě mnohem reálnější, než třeba v čistě eroge VN. Hentai scén je požehnaně, tudíž vás budou držet v "náladě". V každém případě erotika je kvalitním, je jí hodně a je prostě skvělá.

Závěr : Nuže a jsme na konci této trati. Byla to dlouhá cesta plná smíchu, pláče a otázek. Bohužel jako všechny nádherné věci i tato musí někdy skončit. Yume Miru Kusuri je doopravdy jedna z nejlepších VN a narozdíl od ostatních, tato bere v potaz celkovou reálnost světa. Osobně bych jí dal 9,5/10 bodů a chtěl bych aby i více podobných VN šli touto cestou. Kromě Clannadu, Yume Miru Kusuri a Little Busters! nemáme téměř žádné podobné. Doopravdy doporučuji KOMUKOLIV kdo hledá dobrý příběh a skvělé odreagování. Enjoy...

Aeka Shiraki (白木あえか, Shiraki Aeka)
Její route je Šikana. Aeka je tichá a téměř neustále ve strachu o život. Kouhei jí musí pomoci v této situaci a pomstít se Antoanetě za všechny žvěrstva co způsobila. Osobně její route je asi nejlépe napsán a řadí se jako první v příběhu.

Mizuki Kirimiya (桐宮弥津紀, Kirimiya Mitsuki)
Její route jsou Mezilidské vztahy. Mizuki je hlava studentského konzulu ve škole, kam Kouhei a ostatní chodí. Je perfektní, pohledná a má dokonalé výsledky ve škole. Přes tyto vlastnosti cítí nenaplnění a uvnitř sebe schovává své pravé já. Kouhei jí musí pomoci ukázat že má hodnotu a s trochou štěstí se i jemu oživí život. Její route je průměrný a obsahuje nejvíce hentai scén. V příběhu se řadí jako v pořadí druhý.

Cat Sidhe Nekoko (ケットシー・ねこ子, Kettoshii Nekoko)
Její route je Drogová závislost. Nekoko je tajemná dívka s extrémní energií a silou do života. Sama sebe označuje jako vílu a Kouhei v ní vidí možnost oživit svůj život. Ten později zjištuje že hledá Domov pro víly a chce od něj pomoct. Dokáží společně najít tento domov? Je Nekoko doopravdy víla? Tento route mě chytil za srdce asi nejvíce a osobně je podle mě nejlepší co se týče reálnosti a emoční síly. V příběhu se řadí jako poslední v pořadí ( autor asi chtěl to nejlepší na konec ).

2 lidé ohodnotili tento článek.